Webinaaritallenne: Asiakasymmärrys kaiken keskiössä – Miten teknologialla tuetaan muuttuvaa myyntimallia?

, ,

Kun asiakaskokemuksesta on tullut yrityksen tärkein kilpailutekijä, on jokaisella asiakasrajapinnassa työskentelevällä oltava reaaliaikainen näkymä asiakkuuksiin. Huhtikuun webinaarissamme keskustelemmekin, kuinka CRM-järjestelmästä ja teknologiasta saadaan parhaat hyödyt irti modernin myynnin tueksi.

Ajankohtaisessa keskustelussamme kohtaavat markkinoiden CRM-jätin Microsoftin Maria Fonsell, jonka vastinpariksi saadaan suomalaisten yritysten CRM-järjestelmien mobiliikäyttöä vauhdittanut kasvuyritys Liid Oy:n Maria Sundström. Työkalujen lisäksi kyse on ennen kaikkea johtamisesta.

llmaisessa webinaarissa vastataan mm. kysymyksiin:

  • Mitkä ovat CRM-järjestelmien kuluvan vuoden trendit myynnin johtamisessa?
  • Kuinka teknologiaa voidaan hyödyntää entistä tehokkaammin monikanavaisen asiakaskokemuksen parantamiseksi?
  • Parhaat vinkit, miten järjestelmän käytöstä voidaan tehdä ketterämpää myyjälle?

Haluatko kuulla aiheesta lisää asiantuntuntijoiltamme. Olemme mielellään yhetyksissä sinuun, joten jätäthän yhteystietosi: