• App hoppingia eli sovelluksesta toiseen hyppimistä, 
    EI KIITOS.

Meillä on Teamsin ja Dynamics 365 ristiinkäytöstä erinomaisia kokemuksia, joista kerromme mielellämme teillekin.

Miksi tehdä turhaa työtä kun asioita voi helpottaa, nopeuttaa ja tehostaa? Virheitä ja turhia vaiheita on mahdollista minimoida. Kuvailemme blogissamme meille oleellista ratkaisua, jossa hyödynnämme sovellusyhdistelmiä. 

Olemme tottuneet työskentelemään ikkunoiduissa käyttöliittymissä. Tietokoneeseen yhdistetty toinen näyttö on tuonut ikkunoiden kanssa työskentelyyn lisää sujuvuutta. Ehkä se on jopa kannustanut pitämään yhä useampia ikkunoita auki samanaikaisesti.

Microsoftin kollaboraatio- ja liiketoimintasovellusten ryhmätyöomnaisuuksien myötä moni vannoutunut Dynamics 365 -käyttäjä ja yhtä lailla Teamsissä viihtyvä käyttäjä pääsee hyödyntämään erinomaisia toiminnallisuuksia, jotka suoraviivaistavat omaa työtä ja tarjoavat synergiaa eri työkalujen kesken.

Käytämme Cloudrivenilla Dynamics 365 Salesia pääsääntöisesti Teamsin kautta. Teamsin saa näppärästi liitettyä Dynamicsiin ja säästämme tällä kombinaatiolla sekä aikaa että vaivaa. Aiemmin Teamsissa työskenellessä oli usein tarkoitus vain käydä Dynamicsissa pikaisesti jokin asia tarkistamassa tai päivittämässä, mutta yksi linkki vei toiseen ja alkuperäinen tekeminen keskeytyi tai jopa unohtui.

Heille, jotka viettävät paljon aikaa Dynamicsissa, nykyinen mahdollisuus linkata työstettyjä asioita suoraan Teamsiin helpottaa oman työn tekemistä huomattavasti ja Teamsin kautta saa jaettua kollegoille oleellista tietoa suoraan Dynamicsista.

Dynamicsista saa asiakkaaseen liittyvät keskustelut, puhelut, muistiinpanot ja tiimiläistesi syöttämät asiakastiedot näkyville ja käytettäväksi Teamsista käsin. Dynamicsissa voi myös avata Teamsin chat -ikkunan ja olla sen avulla suoraan yhteydessä yrityksen siihen tiimiin/kanavaan, jota esim. jokin myyntimahdollisuus koskettaa. Tiedostot, joita chatissa kollegojen kanssa lähetät, tallentuvat tässä tapauksessa myyntimahdollisuuteen liittvyvän kanavan tiedostoihin Teamsissa.

Oletko pohtinut, mitä tällainen ”yhteen ikkunaan yhdistettyjen palveluiden” periaate voisi tarkoittaa teidän yrityksessänne? Sujuvoittaisiko se työntekijän arkea? Helpottaisiko se työntekijän jaksamista? Vähentäisikö se virheiden määrää? Parantaisiko se asiakaskokemusta ja sitä kautta asiakastyytyväisyyttä yritystänne ja sen palveluita sekä tuotteita kohtaan?

Office 365 ja Dynamics 365 muodostavat yhdessä monipuolisen ratkaisun. Keskeisimpiä toimintoja, joiden avulla omat ja kollegojen työt voi tehdä mielekkäämmiksi, tarkastelemme webinaarissamme 17.5. Webinaarimme on osa ‘Teknologian hyödyt liiketoiminnalle’ – sarjaa, jossa on paljon painavaa asiaa liiketoimintapäättäjille, sovelluskäyttäjille ja astetta teknisemmillekin kuulijoille.

Mukaan tähän ja muihin webinaareihimme pääset ilmoittautumalla alla olevan linkin kautta.
https://cloudriven.fi/teknologian-hyodyt-liiketoiminnallelle-webinaari/

Nähdään siis viimeistään 17.5.2021!

Catarina Linderborg & Jari Kotola,
Cloudriven
22.4.2021

Ota yhteyttä