NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

markkinointiautomaatio

Webinaari: Mullista asiakaskokemus markkinointiautomaatiota ja asiakkuudenhallintaa hyödyntämällä

,
Kuinka mullistaa asiakaskokemus ClickDimensions markkinointiautomaatiota ja Dynamics 365 for Salesia hyödyntämällä? Webinaarissa kuullaan ClickDimensionsin näkemyksiä asiakaskokemuksen kehittämisestä ja keskustellaan Cursor Oy:n kokemuksista markkinointiautomaation hyödyntämisessä.
b2b-myynnin

10 vinkkiä modernin b2b-myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön

Oppaan tavoitteena on tarjota konkreettisia ideoita myynti- ja markkinointijohdolle, kuinka yhteistyötä voidaan perinteisten organisaatiorakenteiden sijaan kehittää asiakaslähtöisesti ja tuloksellisesti.
markkinoinnin

Markkinoinnin automaation mittaaminen - Ländäreitä ja brändäreitä

Monikanavaisen markkinoinnin automaation yksi tärkein komponentti on laskeutumissivustot. Paljonko sitten sivustolla tulisi olla kävijöitä, jotta varmistamme tarpeellisen määrän liidejä? Varsinainen pulla onkin miettiä markkinoinnin mittarit liiketoimintatavoitteista johdettuna.