NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

Cloudriven markkinoinnin automaation

Automate, or not to automate, that is the question.

Paljon on markkinoinnin automaation ympärillä puhistu ja puhkuttu ja siitä on vihdoin tullut monessa organisaatiossa olennainen osa markkinointia. Suurimmat edistysaskeleet on otettu viime vuosina segmentoidussa markkinoinnissa ja vieläkin henkilökohtaisempaa markkinointia on luvassa tulevaisuudessa - hyvä niin.
markkinointiautomaatio

Webinaari: Mullista asiakaskokemus markkinointiautomaatiota ja asiakkuudenhallintaa hyödyntämällä

Kuinka mullistaa asiakaskokemus ClickDimensions markkinointiautomaatiota ja Dynamics 365 for Salesia hyödyntämällä? Webinaarissa kuullaan ClickDimensionsin näkemyksiä asiakaskokemuksen kehittämisestä ja keskustellaan Cursor Oy:n kokemuksista markkinointiautomaation hyödyntämisessä.
b2b-myynnin

10 vinkkiä modernin b2b-myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön

Oppaan tavoitteena on tarjota konkreettisia ideoita myynti- ja markkinointijohdolle, kuinka yhteistyötä voidaan perinteisten organisaatiorakenteiden sijaan kehittää asiakaslähtöisesti ja tuloksellisesti.