NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

Näin johdat ja hallinnoit ohjelmisto- ja järjestelmätoimittajia

Oikeiden toimittajien valinta ja hallinta saattaa kuitenkin olla haastavaa. Isot toimittajat luottavat brändiinsä ja nimeensä ja tarjoavat käyttöön resursseja, joiden osaaminen ei aina vastaa odotuksia. Pienten toimittajien osaaminen voi taas olla erittäin korkeaa, mutta toisaalta taitavat tekijät ovat myös kysyttyjä, joten loppujen lopuksi osaajat eivät välttämättä voi käyttää riittävästi aikaa projektiin.

Azuresta saa nyt Virtaa

Cloudrivenissä paiskittiin töitä rajusti pilvessä vuoden 2014 talven ja kevään aikana. Jo seitsemän vuotta sitten aloitetun myyjäystävällisen CRM:n BLARPin uusi versio Virta oli tarkoitus laajentaa yhteensopivaksi Microsoftin Azure-pilvipalvelun kanssa. Näin pystyisimme tarjoamaan asiakkaillemme Virtaa myös julkisesta pilvestä.

Huippuseminaari myyntijohtajalle: Pelillistä myyntisi!

Pelillistämisguru Jukka Koskenkannon vetämässä kärkiseminaarissa saat innostavaa tietoa siitä, kuinka saat yrityksesi liiketoiminnan puhkeamaan kukkaan! Pelimekanismien, kuten kilpailujen, pisteiden ja palkintojen, hyödyntäminen on tutkitusti tehokas tapa parantaa myynnin tuloksellisuutta. Jukka yhdistää koulutuksessa rohkeasti bisneksen ja pelit tavalla, joka ei jätä paatunuttakaan myyntimiestä kylmäksi.