NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

,

Virtaan rutkasti uusia ominaisuuksia

Virran uusin versio asennettiin asiakkaillemme viime viikolla, ja se sisältää joukon uusia ominaisuuksia ja parannuksia, kuten asiakaspalautteiden ja -sopimusten hallinnan.

Virta CRM ylitti Fleet Innovationin odotukset

Fleet Innovation on markkinoiden ainoa täysin riippumaton autoasioiden ulkoistuskumppani. Yritys otti vain muutamassa päivässä käyttöön Cloudrivenin Virta CRM:n. Fleetin myyntiprosessi määriteltiin järjestelmään ja myynnin parissa toimiva henkilöstö koulutettiin Virran saloihin.

Rakas joulupukki, saisinko lisää myyntiä?

Moni toimitusjohtaja lähettää tänä jouluna joulupukille kirjeen, jossa ensimmäisenä toiveena on myynnin tuottavuuden tuntuva parantaminen. Keskustellessani eri toimialoilla vaikuttavien liiketoimintapäättäjien kanssa nousee usein nimittäin esille se fakta, että yleinen markkinatilanne ja toimintaympäristön raju muutos ovat laskeneet keskikauppoja.