NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

Pelillistämisen alkulähteillä

Kaikki alkoi kevättalvella vuonna 2007. Sain tuolloin mahdollisuuden ryhtyä vetämään tuotekehitystiimiä, jonka tavoitteena oli toteuttaa myyjiä kiinnostava CRM-järjestelmä. Miten myyjän saisi kiinnostumaan CRM:n käytöstä siinä määrin, että hän kirjaisi sinne kaikki myyntiin liittyvät tekemisensä? Miten rakentaa käyttöliittymä, joka olisi samalla kutsuva mutta toisi helposti näkyviin relevantin informaation? Entäpä jos sovellus olisikin pelinomainen, jopa koukuttava.

Pihin toimarin kukkaronnyörit

Pari viikkoa sitten pihin toimarin kukkaronnyörit ratkesivat. Päätin luopua edelleen erittäin hyvin toimivasta Lumia 900:sta omassa käytössä, ja panostin hieman pienempään 820-sarjalaiseen suurempikokoisten Lumioiden sijaan. Sain hilattua investoinnin tuotto-odotuksen huimiin lukuihin tinkimällä esimieheltäni, hallituksen puheenjohtajalta, käyttööni CRM Call Tracker -sovelluksen. Windows Phone Storessa myynnissä oleva WP8 -sovellus maksaa alle kaksi euroa.
,

Cloudriven toimitti Kramille helppokäyttöisen Virta CRM:n

Asiakkuuksien kehittämisen palveluita tuottava Suhdetoimisto Kram tarvitsi CRM-järjestelmän, joka vauhdittaa nuoren yrityksen myynti- ja asiakastyötä ja kannustaa lähes aina tien päällä olevaa henkilöstöä yhteistyöhön.