NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

Dynamics CRM

Dynamics CRM front-end server deployment to replace corrupted server

This blog post is about remote configuration of settings in Windows server environment related to the Dynamics CRM front-end server installation.
Asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen johtamista alustatalouden ehdoilla

Nykyinen alustatalous nojautuu vahvasti pilvipalveluiden hyödyntämiseen ja useissa keskusteluissa olen huomannut, että mikäli yritys aloittaisi puhtaalta pöydältä, niin pilviratkaisut olisivat 100 % käytössä. Me täällä Cloudrivenillä hyödynnämme laajasti sosiaalista mediaa ja verkoston voimaa. Linkediniä hyödynnetään myynnillisestä näkyvyydestä aina rekrytointeihin.
Myynti

Liiketoiminnan transformaatio – B2B-myyjästä verkoston orkestroijaksi

Myyjä ei todellakaan voi enää olla "yksinäinen susi”. Moderni myyjä on monipuolinen liiketoimintaosaaja ja verkoston orkestroija. Menestyäkseen ei riitä että tuntee tuotteensa ja niiden ominaisuudet vaan myyjän tulee tuntea asiakkaan liiketoimintalogiikka, haasteet ja ymmärtää päätöksentekoa ja osata verkostoitua.