NYKYAIKAISEN ORGANISAATION TÄRKEIN KILPAILUTEKIJÄ ON ASIAKASKOKEMUS JA SEN TEHOKAS HALLINTA ERI KANAVISSA

CRM- ja markkinointiautomaatio-ratkaisujen asiantuntijana autamme organisaatiotasi tehostamaan B2B-myyntiä sekä pitämään parempaa huolta asiakkaistasi ostopolun jokaisessa vaiheessa.

Olemme digitaalisen muutoksen matkaoppaasi aina esikartoituksesta jatkuvaan palveluun.

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN DIGITAALISEN TYÖYMPÄRISTÖN KARTOITUS

Asiakaskokemus on modernin myynnin ja markkinoinnin keskeisin mahdollistaja. Me autamme sinua tunnistamaan organisaatiosi asiakaskokemuspisteet sekä digitaalisten palveluiden roolin niiden tueksi. Palvelun lopputuloksena luomme sinulle selkeän etenemissuunnitelman myynnin sekä markkinoinnin digitalisaatioon ja tavat tehdä työtä uudella tavalla.

MYYNNIN JA MARKKINOINTIAUTOMAATION TEKNOLOGIAT

Asiakaslähtöisen myyntiorganisaation kulmakivi on tiedolla johtaminen. Toteutamme asiakkaidemme asiakkuudenhallinta ratkaisujen käyttöönotot joko Microsoftin Dynamicsin valmiina Vuolas CRM -tuotteena tai autamme Dynamics 365 pilvihankkeissa. Yhdistämme myynnin työkalut myös vuorovaikuteisiin viestinnän välineisiin. Markkinoinnin automaation saralla autamme asiakkaitamme ClickDimensions -käyttöönotoissa.

TOIMINTATAPOJEN KEHITYS

Tietotyön, myynnin ja asiakaspalvelun tulee nivoutua asiakasarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi. Autamme sinua myynnin ja markkinoinnin toimintatapojen jatkuvassa kehityksessä ja varmistamme, että saat parhaat hyödyt irti käytössäsi olevista työkaluistasi niin että henkilöstösi pystyy keskittymään oleelliseen.

Aiheeseen liittyvää

CRM

My first touch to Power BI connected to Dynamics CRM

Some time ago we agreed with one of our customers that we will discontinue implementing the CRM reporting using the good old SSRS. We started looking for modern data analyzing and reporting tools out there. A few reasons led us to familiarize ourselves with the Microsoft Power BI. One of the reasons was that it looked quite simple to combine data from several different types of data sources and present the data in modern reporting view.

Tiedolla johtamisella kohti parempaa asiakaskokemusta

"Asiakaskokemus" ja "asiakas keskiössä" ovat viime aikojen kuumia avainsanoja, ainakin kun myynnin ja markkinoinnin alan ihmiset keskustelevat. Ja syystä. Asiakaskokemuksen kehitys on noussut viime vuosina kuluttajakaupassa esimerkiksi operaattoreiden, vakuutus ja finanssitalojen sekä isojen verkkokauppojen avainteemaksi.
, ,

Santa Monica Networksillä myynti on koko organisaation asia - Virta CRM:n avulla tehokasta yhteistyötä

Kasvun ja myyntiorganisaation uudelleen järjestelyjen johdosta Santa Monica Networksillä oli tarve kehittää tapoja tehdä yhteistyötä sekä systematisoida toimintamalleja. Tavoitteiden saavuttaminen edellytti myös niitä tukevien järjestelmien kehittämistä.