TrainEngage-webinaari 20.4. klo 8.00

Moderni myynti on sosiaalista ja mitattavaa

Ennen kuin siirryt kokonaan vapputunnelmiin kannattaa osallistua huhtikuun TrainEngage Studio -webinaariin 20.4. klo 8.00. Aiheena huhtikuun webinaarissamme on Social Selling ja modernin myyntikoneen rakentaminen.

Asiantuntijoiksi studioomme saapuvat modernin myynnin gurut Sani Leino (Sales Director, Europe, ThingLink) ja Mikko Honkanen (Co-founder, Vainu.io). Sanin kanssa keskustelemme siitä, mitä social selling oikeastaan on, miten se muuttaa myyjän työtä ja kuinka ”sosiaalisessa myynnissä” onnistutaan ja tehdään tuloksia. Vainu on yksi Suomen nopeimmin kasvavista startupeista ja hurjan kasvun takana on huippuunsa viritetty myyntikoneisto, jonka rakentamisesta kertoo Mikko, toinen Vainun perustajista.

TrainEngage Studio -webinaari: Moderni myynti on sosiaalista, systemaattista ja mitattavaa

Ajankohta: Keskiviikkona 20.4.2016 klo 08.00 – 08.45

Modernin myynnin rakennuspalikat: Mitä social selling on ja miten se muuttaa myynnin ja myyjien tekemistä? Kuinka moderni myyntikone rakennetaan ja minkälaista osaamista modernilta myyjältä vaaditaan?

TrainEngage Studion asiantuntijavieraina Sani Leino (Sales Director, Europe, ThingLink) sekä Mikko Honkanen (Co-founder, Vainu.io).

Sani Leino

Sani Leino
Sani on asiakaskokemuksen ja Social Sellingin asiantuntija, joka tunnetaan energisistä ja innostavista koulutuksistaan ja puheenvuoroistaan. Sanilla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B- ja B2C-myynnin parissa mm. ICT-, Telecom- ja Retail-toimialoilla. Tällä hetkellä Sani työskentelee kasvuyritys ThingLinkin Euroopan myyntijohtajana vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta.

Mikko Honkanen

Mikko Honkanen
Mikko on toinen kasvuyritys Vainun perustajista ja yrityksen operatiivinen johtaja. Mikko on johtanut niin isoja kuin pieniäkin myyntiorganisaatioita Suomessa, Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa. Ennen Vainun perustamista hän johti norjalaisen teknologiayhtiö Meltwaterin Yhdysvaltojen myyntitiimiä. 2013 perustetun Vainun myynti kasvaa tällä hetkellä 15-20 prosenttia kuukaudessa.

Webinaarin isäntä on Cloudrivenin Aleksi Lehtola. Webinaari kestää 45 minuuttia ja se on maksuton.