WEBINAARIT

WEBINAARITALLENNE: INTRANET JA ASIAKASKOKEMUS

/
Työntekijäkokemus ja asiakaskokemus kulkevat käsi kädessä. Jos työntekijäkokemus sakkaa tai tieto ei kulje, ei myöskään asiakkaalle luoda ainutlaatuista palvelua. Syyskuun webinaarissamme vieraaksemme saapuvat Lumon yhtiöiden henkilöstöpäällikkö Veikko Nissilä sekä Qentinel Oy:n digitaalisten palveluiden johtaja Eero Talonen,

WEBINAARI: Intranet ja asiakaskokemus

Työntekijäkokemus ja asiakaskokemus kulkevat käsi kädessä. Jos työntekijäkokemus sakkaa tai tieto ei kulje, ei myöskään asiakkaalle luoda ainutlaatuista palvelua. Syyskuun webinaarissamme aiheesta keskustelevat Lumon yhtiöiden henkilöstöpäällikkö Veikko Nissilä sekä Qentinel Oy:n digitaalisten palveluiden johtaja Eero Talonen.

Webinaaritallenne: Myynnin ja markkinoinnin fiksumpaa digitalisointia

Kesäkuun webinaarissamme myynnin ja markkinoinnin fiksummasta digitalisoitumisesta ja yhteispelin kehittämisestä keskustelivat digitalisaation yritysjohdon konsultti Vesa Ilmarinen sekä asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun guru Janne Gylling.

WEBINAARI: Myynnin ja markkinoinnin fiksumpaa digitalisointia 13.6.

Kesäkuun webinaarissamme keskustellaan markkinointiautomaation kehittämisestä myynnin kasvattamiseksi. Vieraina johdon konsultti Vesa Ilmarinen sekä asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun guru Janne Gylling.

Webinaaritallenne: Asiakasymmärrys kaiken keskiössä – Miten teknologialla tuetaan muuttuvaa myyntimallia?

/
Kun asiakaskokemuksesta on tullut yrityksen tärkein kilpailutekijä, on jokaisella asiakasrajapinnassa työskentelevällä oltava reaaliaikainen näkymä asiakkuuksiin. Huhtikuun webinaarissamme keskustelemmekin, kuinka CRM-järjestelmästä ja teknologiasta saadaan parhaat hyödyt irti modernin myynnin tueksi.

WEBINAARI: Asiakasymmärrys kaiken keskiössä - Miten teknologialla tuetaan muuttuvaa myyntiä?

Kun asiakaskokemuksesta on tullut yritysten tärkein kilpailutekijä, vaatii asiakaslähtöinen palvelu sitä, että kaikilla asiakasrajapinnassa työskentelevillä henkilöillä on reaaliaikainen näkymä asiakkuuksiin. Huhtikuun webinaarissamme on kyse juuri tästä sekä siitä, kuinka teknologialla voidaan tukea muuttuvaa myyntimallia.