Webinaaritallenne: Myynnin ja markkinoinnin fiksumpaa digitalisointia 13.6.2017
Markkinoinnin automaatio on sitonut markkinoinnin ja myynnin funnelit yhteen ja digiajan paineessa vain monikanavaisen myynnin taiturit hiovat kovimpia timantteja. Viime päivinä LinkedIninkin villinnyt keskustelu kylmäsoittelusta ja myyjän muuttuvasta roolista kuitenkin osoittaa, että ymmärrystä myynnin ja markkinoinnin yhteispeliin kaivataan yhä edelleen.
Kesäkuun webinaarissamme tätä somesoppaa lähtevät omilla mausteilla maustamaan digitalisaation yritysjohdon konsultti Vesa Ilmarinen sekä asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun guru Janne Gylling.
Webinaarissa vastaamme mm. kysymyksiin:
- Miten organisaatioissa tulisi nähdä uusi myynnin ja markkinoinnin roolijako ja kuinka yhteispelin pitää muuttua?
- Mitkä ovat yleisimmät haasteet markkinointiautomaation epäonnistumisessa myynnin liidien ja tuloksien saavuttamisessa?
- Kuinka myyntiä uudistetaan onnistuneesti markkinointiautomaation avulla?
Vieraat:
Janne Gylling
Palvelumuotoilija ja suunnittelija Janne Gylling toimii toimitusjohtajana omassa yrityksessään Moretagissa. Intohimonaan Jannella on digitalisoituminen ja yhteiskunnan sähköistyminen. Markkinointitoimenpiteiden pohdinnassa miestä kiinnostaa etenkin myynnin kehittäminen. Janne on myös yksi kolmesta vasta julkaistun Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajista.
Vesa Ilmarinen
Vesa Ilmarinen on toinen Digitalisaatio – Yritysjohdon käsikirja -teoksen kirjoittajista. Vesalla on 20-vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä, palvelumuotoilusta ja muutosjohtamisesta digitaalisuuden avulla ja hän ollut toteuttamassa ja johtamassa kymmeniä digitalisaatiohankkeita Suomessa. Vesa toimii myös vapaana konsulttina omassa Katalysti Oy -yrityksessä.