Webinaaritallenne: Asiakasymmärrys kaiken keskiössä – Miten teknologialla tuetaan muuttuvaa myyntimallia?
Kun asiakaskokemuksesta on tullut yrityksen tärkein kilpailutekijä, on jokaisella asiakasrajapinnassa työskentelevällä oltava reaaliaikainen näkymä asiakkuuksiin. Huhtikuun webinaarissamme keskustelemmekin, kuinka CRM-järjestelmästä ja teknologiasta saadaan parhaat hyödyt irti modernin myynnin tueksi.
Ajankohtaisessa keskustelussamme kohtaavat markkinoiden CRM-jätin Microsoftin Maria Fonsell, jonka vastinpariksi saadaan suomalaisten yritysten CRM-järjestelmien mobiliikäyttöä vauhdittanut kasvuyritys Liid Oy:n Maria Sundström. Työkalujen lisäksi kyse on ennen kaikkea johtamisesta.
llmaisessa webinaarissa vastataan mm. kysymyksiin:
- Mitkä ovat CRM-järjestelmien kuluvan vuoden trendit myynnin johtamisessa?
- Kuinka teknologiaa voidaan hyödyntää entistä tehokkaammin monikanavaisen asiakaskokemuksen parantamiseksi?
- Parhaat vinkit, miten järjestelmän käytöstä voidaan tehdä ketterämpää myyjälle?
Haluatko kuulla aiheesta lisää asiantuntuntijoiltamme. Olemme mielellään yhetyksissä sinuun, joten jätäthän yhteystietosi: